Goście jednej z międzynarodowych sieci hotelowych mogą być pewni, że ich snu nie przerwie nawet najbardziej chrapiący lokator za ścianą. Nad spokojnym snem będą czuwały nocne patrole.

W 6 wybranych hotelach sieci Crowne Plaza w Wielkiej Brytanii pojawił się właśnie innowacyjny system, który ma zapobiec chrapaniu hotelowych gości. Kolejne 10 obiektów tej sieci w Europie i na Bliskim Wschodzie już czeka na wprowadzenie takich rozwiązań. Na czym dokładnie będą polegały?

W hotelach Crowne Plaza jedno piętro przeznaczone jest dla tych, którzy nadzwyczaj cenią sobie spokój i ciszę. O pobyt w specjalnej strefie ciszy proszą zazwyczaj osoby, mające bardzo płytki sen. Zdarzają się jednak tacy goście, których głośne chrapanie potrafi obudzić lokatora za ścianą. Włodarze Crowne Plaza postanowili więc wprowadzić nocne patrole, które będą monitorowały poziom hałasu nie tylko w specjalnych strefach ciszy.

– Jako nocny patrol, przechadzam się kilkukrotnie w ciągu nocy po korytarzach i przysłuchuję się, czy któryś z gości nie chrapie zbyt głośno. Jeśli tak się dzieje, zwyczajnie pukam do drzwi i zwracam uprzejmie na to uwagę – opowiada Laura Simpson, jedna z pracownic hotelu w północnej Anglii. A co, jeśli goście nadal chrapią?

Tych najbardziej hałasujących czeka sugestia, że pokój w specjalnej strefie ciszy nie jest najlepszym rozwiązaniem. Hotele Crowne Plaza przygotowały się na takie sytuacje, oferując gościom specjalne pokoje. Znajdują się w nich dźwiękochłonne ściany, czy specjalne poduszki lecznicze, które redukują chrapanie.

Według najnowszych badań, chrapanie dotyka co 4 mieszkańca kuli ziemskiej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here