Nie od dziś wiadomo, że Japończycy znani są z pomysłowości. Tym razem wystąpiła ona pod postacią mówiącej bielizny dla pań. Co jednak ma ona wspólnego z turystyką? [VIDEO]

Marka, która słynie głównie z produkcji i sprzedaży bielizny, jest pomysłodawcą nowego produktu – mówiącego biustonosza. Triumph zaprojektował oryginalny stanik z trzema złocistymi przyciskami. Po najechaniu palcem na każdy z nich, wydobywa się komunikat powitalny w trzech językach.

Do zestawu dołączona jest także kusząca mini. I to nie byle jaka, bo po rozwinięciu przedstawia mapę Kraju Kwitnącej Wiśni. Biustonosz też niczego sobie, bowiem w specjalnej tulei ze sztucznego tworzywa znajdują się zdjęcia, które umieszczone są tuż pod miseczkami. Przedstawiają one niektóre z atrakcji turystycznych Japonii, takie jak: Fuji, brama wjazdowa w Abakusa i Świątynia Akihabara.

Każde ze zdjęć zawiera specjalny kod kreskowy, który kieruje do szczegółowych informacji na temat każdego z tych miejsc. Top wyposażony jest także w specjalną kieszeń na flagi i przewodniki.

Dla tych, którzy chcieliby nabyć taki gadżet mamy złe wieści. Nowy biustonosz nie został wypuszczony do masowej sprzedaży. Stanowił jedynie wabik i formę promocji turystyki w Japonii podczas szczytu dotyczącego współpracy gospodarczej regionu Azji i Pacyfiku, który odbył się niedawno w Kraju Kwitnącej Wiśni. Jedynie co pozostało, to nacieszyć oko oglądając poniższy filmik.